tirsdag den 8. februar 2011

Op på hesten!

Jeg har været fuldstændigt, helt og aldeles nedlagt af noget ondsindet infektion og en byld i den ene mandel de sidste uger, så jeg er gået helt bag om sæbe-dansen.
Jeg har intet lavet, intet sendt og intet gjort - sorry, sorry!
Jeg bliver altid sådan en lille smule træls & traurig, når jeg ikke får sluppet mine kreative dampe på en eller anden måde, så for ikke at udvikle mig alt for eksplosivt er det tid at komme i sving.
Så, op på hesten, Henry - ud og fodre nogle forme og koge nogle liter sæbe!

Vi ses.
:-)

2 kommentarer:

  1. uh. jeg har været helt bekymret!
    ønsker dig god bedring med raketfart og glæder mig til at høre nyt, når det er.

    SvarSlet
  2. Tak, regitze.
    Det går bedre, men overfrisk er jeg ikke.
    Men fik altså lige onduleret 4 kg sæbe igår - så nu gælder det bare om, at ride på bølgen :-)

    SvarSlet