mandag den 11. oktober 2010

Reklame

Det passer ikke helt, at man ikke kan købe sæbe uden palmeolie. Men det er næsten umuligt her i Danmark.

Jeg har søgt højt og lavt og det fik mig til selv at begynde at lave sæbe. Hvis du  ikke selv har mod på det projekt, men gerne alligevel vil vaske dig uden død orangutang og regnskov, er her et bud på hvor:


kridte-hvidt.dk

Jeg har ikke selv prøvet web-shoppen eller sæberne ( jeg har ligesom NOK sæbe selv, ikk?) - men sæberne fra kridte-hvidt ser saftsuseme fornuftige og lækre ud - så jeg vil gerne være lokalpatriotisk og reklamere!

:-)

3 kommentarer:

  1. Tak for de rosende ord :-)

    De bedste hilsner fra
    Lotte
    Indehaver af Kridte-hvidt.dk

    SvarSlet
  2. Velbekomme, Lotte!

    Dine sæber ser virkelig fine ud, og jeg kan godt lide din holdning til råvarerne - så hvis jeg nogensinde kommer til at mangle sæbe, så har du en ny kunde :-)

    SvarSlet
  3. Du skal være så velkommen :-)
    Dejligt at møde en med samme holdning til de produkter vi bruger i vores dagligdag.

    Ha' en lækker weekend

    Hilsen Lotte

    SvarSlet